Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinje`s prosjekter!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvordan går det med dette prosjektet..?
    noe fremdrift?

Comment

• ja, det er jo april og greier

Comment

• Tja, har nok desverre ikke skjedd så alt for mye her gitt.. Ser jeg har antatt at bilen skal være ferdig i april i år, men da må jeg jaggu jobbe en del Kan nok ikke skylde på tempraturen lengre, så skal komme meg ut i garasjen en tur i kveld.
        Last edited by Vinje; 12-04-2011, 20:15.

Comment

• Da har jeg startet sånn i det små igjen

Bilen etter jeg ble påkjørt.

Ferdig rettet og lakkert.

Montering av delefiltrene.

Under montering.

Venstre side ferdig.

Høyre side ferdig.

Comment

• no flere oppdateringer? var spennende detta =D
            vil bygge nytt anlegg selv vurderer sterkt Ground Zero GZPW12 Limited enten 2 eller 3 stk.
            har en GAS 5.6 kw mono blokk. hva anbefaler dere som har peiling?

Comment

• Nei, her har det nok desverre ikke skjedd stort gitt.
              Lange dager på jobben, kombinert med småtroll i huset, gjør at tiden rett å slett ikke strekker til.
              Derfor vurderer jeg å selge hele anlegget. Så får man heller komme tilbake til dette, når man har bedre tid

Comment

• Hvis du har penger, vil jeg anbefale deg å sitte på stereoen om du kan - og har planer om å ta det opp igjen på et senere tidspunkt. Er ikke god butikk å selge brukt bilstereo...

Comment

• Bor i en liten leilighet, så har rett å slett ikke plass til å lagre mengder med bilstereo på ubestemt tid.
                  Håper å få solgt unna noe, så får jeg heller sitte igjen med det som ikke er mulig å få solgt.
                  Er som du sier, ikke særlig god butikk å selge brukt bilstereo.

Comment

Working...
                  X